گنج یاب

Wiki Article

این نرم افزار برای گوشی شما به شما این امکان را می دهد که به جستجوی اجسام مختلف ساخته شده از فلز بپردازید این برنامه به دستگاه های الکترونیکی و اشیاء فلزی واکنش نشان می دهد.

دانلود نرم افزار طلایاب واقعی برای موبایل، با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی مواد فلزی مختلف را شناسایی کرده و آن‌ها را جستجو کنید.

آشکارساز: آشکارساز تغییرات میدان مغناطیسی را تشخیص می دهد، سیگنال ها را پردازش می کند و امکان تشخیص اجسام فلزی را فراهم می کند.

علاوه بر این، در زیر نموداری که نشان می دهد سیگنال یک جسم فلزی چقدر قوی است، می توانید یک جدول ویژه برای نمودار مشاهده کنید.

طرز ساخت دستگاه طلایاب بسیار ساده است و تنها باید تمام نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است را در ساخت طلایاب رعایت کنید.

سیم پیچ: سیم پیچ برای تشخیص اجسام فلزی با سنجش میدان مغناطیسی استفاده می شود. سیم پیچ می تواند سیمی باشد که به دور یک میله یا لوله پیچیده شده است.

این دستگاه‌ها از امواج پالسی الکترومغناطیسی برای تشخیص فلزات استفاده می‌کنند.

بالانس زمین دستی – بالانس زمین را به صورت دستی تنظیم کنید تا حداقل میزان سیگنال زمین شنیده شود.

قیمت دستگاه به دلار می‌باشد، اما شما می‌توانید با دو واحد پول اقدام به خرید کنید.

طلا یاب دستی معمولاً شامل یک دسته با دکمه‌های کنترل، یک آنتن یا سرپیچ حسگر برای تشخیص فلزات، و گاهی اوقات یک صفحه نمایش است که نتایج را نشان می‌دهد. کاربر برای استفاده از طلا یاب دستی آن را در دست می‌گیرد و آنتن یا طلایاب سرپیچ حسگر را در زمین یا خاک حرکت می‌دهد.

این اختلال توسط دستگاه طلایاب به صورت صدای بوق، ارتعاش یا نمایش دیجیتالی قابل تشخیص است و هر طلایاب با توجه به کیفیت آن دستگاه دقت آن متفاوت هست.

مشتریان حضوری به هنگام تحویل گرفتن دستگاه، نحوه کار کردن با دستگاه را به صورت صفر تا صد آموزش خواهند دید، هنگام آموزش دیدن کار با دستگاه، مشتریان می‌توانند فیلم بگیرند تا بعدا در صورت لزوم فیلم را مجددا مشاهده کنند.

برای خرید طلایاب باید به عوامل مختلفی مانند نوع زمین، عمقی که قصد دارید در آن کاوش کنید، بودجه و میزان تجربه خود توجه داشته باشید. اگر قصد دارید در زمین های باستانی یا دارای رسوبات معدنی کاوش کنید، باید از طلایاب هایی استفاده کنید که قابلیت تفکیک فلزات را داشته باشند. همچنین، اگر بودجه محدودی دارید، می توانید از طلایاب های دستی و ارزان قیمت استفاده کنید.

واقعا کارتون درسته و همه چی تمومین ، تنها سایتی هستین که دستگاه اصل و درست و حسابی به مشتری می دین . خرید فقط از باستان یاب شک نکنید

Report this wiki page