پیچ و مهره های صنعتی

Wiki Article

پیچ مهره واشر پرچ رول بولت قلاب سیم بکسل زنجیر

ابتدا باله‌ها برای درج پیچ در اطراف آن تا می‌شوند و سپس در سمت دیگر سازه باز می‌شوند.

یکی دیگر از انواع پیچ‌ها که دارای سر گنبدی شکل است پیچ کنترل کشش نام دارد. انتهای ساقه این پیچ یک اسپلان قرار گرفته که با یک آچار فرانسه درگیر شده است.

میتوان بین کرد که امروزه از بزرگترین مراکز پخش پیچ و مهره در ایران منطقه میدان قزوین یا دروازه قزوین قدیم است که بالغ بر ده ها پاساژ و هزاران پخش کننده، تولید کننده و فروشگاه در این منطقه دایر است، همچنین اتحادیه پیچ و مهره فروشان نیز در این مکان واقع شده است. منابع[ویرایش]

پیچ یکی از اجزای اساسی در اتصالات صنعتی و ساختمانی است که برای اتصال دو قطعه به یکدیگر با استفاده از نیروی گشتاور (تورق) استفاده می‌شود. این قطعه با یک رزوه (شانه) استفاده می‌شود که بر روی سطح مواد مورد نظر قرار می‌گیرد و با گردش پیچ، در جای خود قفل می‌شود.

پیچ ستاره‌ای: پیچ‌های با شیار درایو به صورت ستاره یا همان پیچ تورکس، برای باز و بسته جدول سایز پیچ و مهره اینچی شدن نیاز به افراد متخصص دارند. شیار درایو به شکل ستاره بر روی این پیچ‌ها برای اتصالات حساس و محکم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حجت مسگری گفت: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۲ انواع دیگری از پیچ هم وجود دارند که اضافه خواهند شد

برای ایجاد سوراخ قبل نصب پیچ به دریل چکشی با مته بنایی نیاز دارید اما می‌توانید از دریل معمولی هم استفاده کنید.

هر کدام از این ها مقاومت متفاوتی در برابر فشار، شرایط آب و هوایی، رطوبت و خوردگی دارند و این امر است که انتخاب شما را محدود می نماید. قیمت پیچ و مهره این مزیت را برای شما دارد که با انتخاب هر محصول قادر هستید که مشخصات کامل محصول را مطالعه نموده و انتخاب نهایی را انجام دهید.

تفاوت پیچ‌ها در نوع و شکل سری آن، میزان رزوه موجود بر روی محور و شکل محور است. برخی از پرکاربردترین پیچ و مهره‌ها به شرح ذیل هستند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

همچنین پیچ می‌تواند یک شیء را در حالتی ثابت نگه دارد. با توجه به جنس مواد سازنده، شکل و اندازه پیچ و همچنین نوع رزوه، می‌توان پیچ را برای مصارف و مواد مختلف استفاده کرد.

این پیش در ظاهر شبیه به پیچ چوب است اما سر آن شش گوش و چهار گوشه است. این پیچ در انتهای خود یک شکل مخروطی رزوه‌دار دارد و در مواقعی که نیاز به بستن پیچ و گشتاور بالا باشد از آن استفاده می‌کنند.

بر روی دکمه ادامه خرید کلیک کنید تا خرید خود را تکمیل کنید.

Report this wiki page