تعمیر کرکره برقی

Wiki Article

عوامل متعددی در قیمت اجرایی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای تاثیرگذار است. از این رو، در ادامه شما را با این عوامل تاثیرگذار آشنا می کنیم.

چشمی در دو طرف مسیر عبوری نصب میشود و در صورت وجود مانع در مسیر اجازه بسته شدن کرکره را نمیدهد.

این نوع تیغه دارای مقاومت بالاتری هستند و برای پارکینگ ها، فروشگاه ها و... استفاده می شوند. درصد بسیار بالایی از تیغه استفاده شده در ایران از جنس آلومینیوم هستند. کرکره برقی آلومینیومی دارای شرایطی است که می توان به راحتی از آن در آب و هوای بسیار مرطوب و یا بسیار خشک استفاده نمود.

قیمت درب اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

موتور دانکر ساخت کشور آلمان (که به موتور ۶۳۵۵ نیز معروف است)

نصب درب اتوماتیک هزینه بر است و نیاز به نیروی متخصص دارد.

از نظر ظاهری نیز تیغه های کرکره با هم متفاوت هستند. تیغه ها در دو نوع قوس دار و تخت تولید می‌شوند؛ تیغه های قوس دار دارای صدای کمتری نسبت نسبت به تیغه های تخت هستند از این رو تولید بیشتری هم نسبت به تیغه های تخت دارند.

دربهای شیشه ای سه جداره نسبت به نوع دو جداره مقاوم تر و البته گران قیمت تر می باشد ، شیشه های این درب از سه لایه ی مجزا تشکیل شده است که در بین آنها یک گاز مخصوص وجود دارد که عایق خوبی برای درب در برابر صدا و حرارت می باشد.

ردیف ردیف ابتدا محصولات جدید براساس حروف، الف تا ی براساس حروف، ی تا الف قیمت، کم به زیاد قیمت، زیاد به کم محصولات موجود تصادفی نام:

درب اتوماتیک نوعی از درب است که به کمک یک موتور الکتریکی، باز و بسته شدن آن به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

نیمه اتوماتیک: کنترل درب‌های ادامه پست نیمه اتوماتیک اغلب توسط کاربران انجام می‌شود و از دستگاه‌های مکانیکی برای حرکت اولیه استفاده می‌کند.

استفاده از این نوع درب برای مکان های که فضای کمی دارند بسیار مناسب است. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک تلسکوپی کلیک نمایید.

درب اتوماتیک سرویس بهداشتی درب‌هایی هستند که به‌طور خودکار باز و بسته می‌شوند و نیازی به استفاده از دست برای باز یا بسته کردن آنها نیست.

افزایش امنیت: درب‌های اتوماتیک خانه به دلیل اینکه از راه دور قابل کنترل هستند، امنیت را افزایش می‌دهند.

Report this wiki page