بازی های موبایل تیراندازی

Wiki Article

معرفی بهترین بازی های دونفره اندروید و آیفون؛ مخصوص مهمانی ها + لینک دانلود

با بهترین بازی‌های انلاین اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

در جریان بازی باید ازگارد را از نفرینی باستانی دور نگه دارید. وظیفه شما در این بازی ادغام تخم‌های اژدها با یکدیگر است. در حقیقت با ادغام کردن این تخم‌ها درکنار به‌دست آوردن امتیاز، امکان به‌دست آوردن سازه‌های جدید را برای گسترش سرزمین به‌دست می‌آورید.

در این بازی شوتینگ هم بازیکن‌ها در یک نقشه بزرگ رها شده و با جمع‌آوری و تهیه اسلحه و مهمات مختلف، رقیب‌هاشون رو می‌کُشن. هر بازیکن یا تیمی که تا آخر زنده بمونه برنده بازی می‌شه.

در لیست بازی پرطرفدار اندروید گزینه های غیرمجازی هستند که پیشنهاد میشود از آنها دوری کنید. بازی پوگمن کو یک گزینه غیرمجاز در کشور های مختلف بوده است که ماهیت خطرناک آن میتواند گیمر را درگیر اعتیاد به بازی و انجام کارهای مختلف نماید.

آیا گوشی‌های ۴ تا ۱۰ میلیون تومن می‌تونن بهترین بازی‌های اندرویدی رو اجرا کنن؟

در هر مسابقه در این بهترین بازی های اندروید هر بازیکن ۲۰ جان دارد و هدف نهایی مسابقه صفر شدن جان یکی از طرفین رقابت است. کارت‌های بازی در مجموعه به سه دسته یونیت، قهرمان و طلسم تقسیم‌ می‌شود بازی های جدید موبایل ۲۰۲۳ که هر کدام توانایی مختص به خود را دارد.

اگر اندروید ۹ به بالا دارید، به‌راحتی امکان اتصال کنترلر ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ مهیا شده است. بازی کال اف دیوتی موبایل به‌صورت رایگان قابل دانلود است.

بازی ماینکرافت درطول سال های مختلف به عنوان پربیننده ترین بازی جهان شناخته شد که لازم است بدانید نسخه اندرویدی آن گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که نباید آنرا ساده از دست دهید.

بطور کلی در این بازی میتوانید هرکاری که دوست دارید انجام دهید اما بدنیست بدانید که با وجود محدودیت زمانی و رقبای بسیار امکان خودنمایی نخواهید داشت که اگر چنین کاری را انجام دهید درتیر رس دشمنان قرار خواهید گرفت.

بهترین بازی های اندروید

پوکمون گو از همان ابتدا از دسترس ایرانیان خارج شد، اما با تغییر آی‌پی می‌توانید این بازی را نیز تجربه کنید.

شما عزیزان میتوانید نظرات خود را در مورد بازی های موجود در لیست بازی های برتر اندروید باما در میان بگذارید. همچنین میتوانید بازی های پیشنهادی خود که در لیست بازی های برتر اندروید وجود نداشته است را برای ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

De ce nu ar trebui să stai la fereastră în timpul unei furtuni Dlaczego warto założyć gumkę na pilota telewizora: przydatna sztuczka od doświadczonych hostess

Report this wiki page